Пошук

Касові апарати – запорука якості надання послуг

Дата: 18.03.2021 15:20
Кількість переглядів: 424

Фото без опису
 

ПРРО  і РРО – запорука підвищення якості надання послуг і захист прав споживачів.
Найкращий захист від неякісної послуги - це фіскальний
чек, в якому вказана інформація про дату придбання товару або надання послуги, її вартість та місце де така послуга надавалася.
У документі зазначається виконавець послуги або продавець товару.
Саме це і дає можливість споживачеві захистити свої права у разі невиконання або неналежного виконання
своїх обов`язків надавачем послуги або продавцем товару.
Застосування ПРРО і РРО (касові апарати) є запорукою підвищення якості
надання послуг і безперечного захисту прав споживачів.
Основні права споживача:

  • на безпеку товарів та послуг;
  • на інформацію;
  • на вибір;
  • бути вислуханим у суді у разі нехтування першими трьома правами.

Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних