Касові апарати – запорука якості надання послуг
Дата: 18.03.2021 15:20
Кількість переглядів: 381
ПРРО і РРО – запорука підвищення якості надання послуг і захист прав споживачів.
Найкращий захист від неякісної послуги - це фіскальний
чек, в якому вказана інформація про дату придбання товару або надання послуги, її вартість та місце де така послуга надавалася.
У документі зазначається виконавець послуги або продавець товару.
Саме це і дає можливість споживачеві захистити свої права у разі невиконання або неналежного виконання
своїх обов`язків надавачем послуги або продавцем товару.
Застосування ПРРО і РРО (касові апарати) є запорукою підвищення якості
надання послуг і безперечного захисту прав споживачів.
Основні права споживача:
- на безпеку товарів та послуг;
- на інформацію;
- на вибір;
- бути вислуханим у суді у разі нехтування першими трьома правами.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)