Трудові книжки
З 10 червня 2021р. змінилися правила обліку трудової діяльності працівника. Такі зміни передбачені Законом України « Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі».
Цим законом передбачається, що облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Але, при цьому ведення паперових трудових книжок не скасовується!
На вимогу працівника, який вперше приймається на роботу, трудова книжка оформляється роботодавцем в обов'язковому порядку не пізніше п'яти днів після прийняття на роботу.
Видавати працівникам трудові книжки, які зберігаються у роботодавця, підстав немає. Але, відсутні і підстави відмовити працівнику у видачі такої трудової книжки на його вимогу.
Видача всіх наявних трудових книжок працівникам в обов'язковому порядку передбачається після завершення робіт щодо включення Пенсійним фондом України до реєстру застрахованих осіб Держреєстру загальнообов'зкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників, які мають бути здійснені протягом п'яти років.
Змінено правила щодо дій роботодавця по відношенню до працівника!
Відтепер, роботодавець зобов'язаний в день звільнення видати працівникові копію наказу про звільнення, провести з ним розрахунок у строки, зазначені у статті 116 КЗпП України, а також на вимогу працівника внести належні записи про звільнення до трудової книжки, що зберігається у працівника.
Так, у Малинівській селищній раді вже розпочато перехід на електронні трудові книжки, говорить спеціаліст І категорії з питань персоналу Валентина Шарко.
Першочергово необхідно обробити трудові книжки звичного зразка працівників передпенсійного віку, трудова діяльність яких розпочалась до 2000 року та тих працівників, яких призначено після 10 червня 2021 року.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)