Пошук

Результати гендерного аналізу бюджетної програми соціального захисту населення

Дата: 26.05.2020 10:41
Кількість переглядів: 2070

Результати гендерного аналізу бюджетної програми

113242 «Соціального захисту населення  Малинівської селищної ради ради на 2019 рік »)

Малинівської селищної ради ради Чугуївського району Харківської області у 2019 році

1.  Період дії бюджетної програми, охоплений гендерним аналізом                   

2019 р. 

2. Перелік послуг, що надаються в межах бюджетної програми, цільові групи надавачів та отримувачів послуг.

Послуги (напрями використання  коштів місцевого бюджету): фінансову підтримку ринку соціальних, реабілітаційних послуг, послуг зв’язку, перевезення пільгових категорій; фінансову підтримку пунктів обігріву в осінньо-зимовий період, забезпечення поховання бездомних громадян; фінансову підтримку малозахищених верств населення та тих які потрапили в непередбачені ситуації.

Надавачі послуг: відділ праці та соціального захисту населення (згідно Положення про відділ) - 3 особи, з них жінок – 2, чоловіків – 1; відділ соціальної допомоги вдома територіального обслуговування (надання соціальних послуг) Чугуївської райдержадміністрації – 5 осіб  жінки; районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Чугуївської районної державної адміністрації – 3 особи, жінки; управління праці та соціального захисту населення Чугуївської районної державної адміністрації, центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «ШАНС» Чугуївської міської ради.

Отримувачі послуг:  догляд вдома – 36 осіб (з них – 30 жінок, 6 чоловіків), які знаходяться у складних життєвих обставинах у зв’язку з самотністю, інвалідністю та з інших причин; стаціонарний догляд у відділені територіального центру соціального обслуговування надання (соціальних послуг) – 4 особам (з них 2 жінки, 2 чоловіки); реабілітаційні послуги – 5 дітям з інвалідністю, 1 дитині з групи ризику ( з них 3 дівчинки, 3 хлопчика); непрацюючі особи які надають соціальні послуги громадянам, які не здатні до самообслуговування – 12 осіб (всі жінки; відшкодування пільг послуги зв’язку – 93 особи ( з них 37 жінок 56 чоловіків); одноразова матеріальна допомога в зв’язку з складними життєвими обставинами на лікування 128 осіб (з них 96 жінок, 32 чоловіки); одноразова матеріальна допомога при народженні дитини 40 осіб ( з них 34 жінок, 6 чоловіків); одноразова матеріальна допомога на поховання 15 осіб ( з них 9 жінок, 6 чоловіків)

3. Висновки за результатами гендерного аналізу бюджетної програми:

- наявність та якість даних, необхідних для проведення гендерного аналізу бюджетної програми (зокрема, даних за статтю та іншими ознаками, доцільними для проведення гендерного аналізу бюджетної програми)

Дані, необхідні для проведення гендерного аналізу бюджетної програми.

 

 - відповідність бюджетної програми взятим Україною зобов’язанням щодо гендерної рівності, вимогам нормативно-правових актів та інших документів, які містять інформацію про гендерну рівність, в тому числі відповідність завданням стратегічних і програмних документів держави з гендерних питань

Стратегічні і програмні документи України з гендерних питань:

  • ЗУ «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», Розділ ІV, ст. 20. Забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у сфері соціального захисту: «Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації рівною мірою враховують інтереси жінок і чоловіків під час здійснення заходів щодо їх соціального захисту»; 

 

- стан врахування у бюджетній програмі гендерних аспектів (наявність гендерних аспектів у назві бюджетної програми, її меті, завданнях, напрямах використання коштів, результативних показниках)

Гендерні аспекти у бюджетній програмі:

На рівні назви - не враховані.

На рівні мети – «Задоволення потреб мешканців та мешканок Малинівської ОТГ у соціальних послугах» - враховано частково.

На рівні результативних показників – не враховано.

- виявлені гендерні розриви, гендерна дискримінація, тенденції при забезпеченні потреб та задоволенні інтересів жінок, чоловіків та/або їх груп

Виявлені гендерні розриви у користуванні послугами:

  • Жінки частіше користуються послугами програми  ніж чоловіки

 

Розподіл коштів в межах бюджетної програми слід визнати, скоріше, гендерно нейтральним, тобто, таким, який не враховує таких гендерних аспектів отримувачів послуг як стать, географічна ознака (тобто місце проживання – центральна садиба чи решта населених пунктів), ротація отримувачів. Водночас, зі слів надавача послуг, пропозиція послуг в межах даної програми відповідає потребам, оскільки більше отримувачів і не звертається, а щороку звертаються одні й ті самі особи. Визначення обсягу фінансування програми відбувається за традиційно визначеною (попереднім роком).

  

4. Пропозиції за результатами гендерного аналізу бюджетної програми:

- включення гендерних аспектів до бюджетної програми (до назви бюджетної програми, її мети, завдань, напрямів використання коштів, результативних показників)

Рекомендовано включити додаткові гендерні аспекти до бюджетної програми, зокрема -  до мети бюджетної програми, її завдань, напрямів використання коштів, результативних показників, додавши, принаймні, ознаки статі, географічної приналежності.

- заходи з подальшого впровадження та застосування гендерно орієнтованого підходу в бюджетному процесі (проведення гендерного аналізу бюджетної програми, або її окремих завдань, напрямів використання коштів, послуг, що надаються в межах бюджетної програми)

Рекомендовано регулярно проводити гендерний аналіз бюджетної програми, її окремих завдань, напрямів використання коштів, послуг, що надаються в межах бюджетної програми.

 

- заходи з посилення гендерної рівності (шляхи зменшення гендерних розривів, усунення гендерної дискримінації, забезпечення потреб, задоволення інтересів жінок і чоловіків та/або їх груп)

  • Задля забезпечення потреб  та задоволення інтересів жінок і чоловіків у соціальному захисту, відповідно до їх соціального статусу, віку, географічної та інших ознак провести дослідження цих потреб та інтересів, з акцентом на потенційних отримувачах цих послуг.

- удосконалення процесу збору та обробки даних, запровадження нових та/або перегляд існуючих форм статистичної та адміністративної звітності

 

26.05.2020

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних