Пошук

Підбиваємо підсумки

Дата: 24.12.2020 07:57
Кількість переглядів: 513

Фото без опису

  Підсумки роботи відділу праці і соціального захисту населення Малинівської селищної ради. 

  Начальник відділу праці і соціального захисту населення Малинівської селищної ради Олег Картавін говорить, що рік був непростий.

  У зв’язку з пандемією доводилось пристосовуватись до нових умов прийому громадян. Більшість питань фахівці відділу вирішують в телефонному або онлайн режимі. Так в 2020 році запрацював програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада», яка була упроваджена 24 лютого 2020 року.  

  Електронний документообіг дозволяє заощаджувати час і працівників відділу і мешканців громади.

   За 12 місяців роботи було передано 426 електронних справ до УСЗН РДА.

   З них 300 –соціальні допомоги, 11 – пільги та 115 – субсидії.

  За підсумками минулого року була надана матеріальна допомога мешканцям громади в розмірі майже 480 тис. грн за рахунок місцевого бюджету.

  Це матеріальна допомога у зв’язку зі складними життєвими обставинами, на лікування, допомога при народженні дитини та на поховання.

 

  Перелік документів для отримання матеріальної допомоги:

  В зв’язку з онкозахворюванням: заява, копія паспорта, ідентифікаційного коду, довідка від онколога, копії (чеків, виписок тощо).

 В зв’язку з складними життєвими обставинами: заява, копія паспорта, ідентифікаційного коду, довідка про доходи, довідка про склад сім’ї.

  При народженні дитини: заява, копія паспорта (мати, батько), копія ідентифікаційного коду ( мати, батько), копія свідоцтва про шлюб, копія свідоцтва про народження дитини.

  На поховання: заява, копія паспорта, ідентифікаційного коду, копія свідоцтва про смерть, довідка з пенсійного фонду ( що померлий не отримував не отримував пенсії), довідка з центру зайнятості (що на момент смерті не стояв на обліку), довідка з селищної ради, що поховання провів за власні кошти).

 

  Олег Миколайович підкреслює, що в минулому році  вдалось придбати однокімнатну квартиру для тимчасово переміщених осіб.
Кошти на придбання квартири були виділені з державного і місцевого бюджету. Це помешкання – комунальна власність громади. Вона надається тимчасово.

  Консультація мешканців Малинівки в телефонному режимі за номером

(057) 46 -35-036.



Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних