ЗВІТ про проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості соціальних послуг.
На виконання постанови КМУ від 01.06.2020 №449 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг», наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 №904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг», наказу директора Терцентру №35 від 25.02.2021 року в лютому 2021 року проведено внутрішню оцінку якості надання соціальних послуг відділення стаціонарного догляду для постійного проживання, а також внутрішню оцінку якості та моніторинг соціальних послуг відділення соціальної допомоги вдома Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Малинівської селищної ради Чугуївського району Харківської області (далі – Терцентр).
Внутрішню оцінку якості соціальних послуг Терцентру проведено за період з 01 липня 2020 року по 01 березня 2021 року.
Наказом директора Терцентру призначено відповідальних осіб за організацію і проведення моніторингу якості надання соціальної послуги стаціонарного та паліативного догляду та соціальної послуги догляду вдома, розроблення анкет, опитувальників для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг, їх заповнення та аналізу, також розроблено та затверджено плани проведення оцінки та засідань комісії.
При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг застосовувалися кількісні та якісні показники соціальної послуги. Від отримувачів соціальних послуг скарг не надходило. Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг показники відповідають встановленому рівню -“Добре”.
Незважаючи на узагальнений статус «добре» Терцентром плануються заходи, спрямовані на вдосконалення процесу обслуговування та підвищення якості соціальних послуг за наступними напрямками:
- своєчасно, якісно та в повному обсязі надавати соціальні послуги, відповідно Державних стандартів;
- проводити моніторинг та оперативно застосовувати в роботі зміни в законодавстві, щодо надання соціаьних послуг;
- проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення;
- своєчасно та результативно реагувати на звернення громадян щодо соціального обслуговування;
- постійно дотримуватися вимог, показників забезпечення якості, термінів, принципів встановлених у Державному стандарті стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності, Державному стандарті паліативного догляду, Державному стандарті догдяду вдома;
- здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальних послуг, згідно графіка;
- всебічно висвітлювати в засобах масової інформації роботу структурних підрозділів Терцентру.