Сучасні електронні сервіси Державної служби зайнятості
Сучасні електронні сервіси Державної служби зайнятості
Державна служба зайнятості впровадила електронні сервіси, які на сьогодні є однією з найпрогресивніших форм надання соціальних послуг громадянам та роботодавцям з використанням інтернет - технологій.
Основні переваги:
зручний та швидкий пошук вакансій та резюме по всій Україні,
електронні кабінети для клієнтів служби зайнятості, можливість подання роботодавцями звітності в режимі онлайн,
розширення можливостей,
самообслуговування громадян шляхом доступу до «Електронної черги»,
аналітична та статистична інформація про ринок праці та діяльність державної служби зайнятості,
можливість пройти профорієнтаційне тестування для визначення своїх здібностей до того чи іншого виду
професійної діяльності,
доступність до ресурсу не лише з комп’ютера, а й з смартфону.
Метою впровадження електронних сервісів у діяльність державної служби зайнятості є надання якісних послуг населенню та роботодавцям.
«Електронний кабінет роботодавця» - це сервіс, з використанням сучасних інформаційно - комунікаційних технологій, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та на підвищення
рівня взаємодії роботодавців зі службою зайнятості. Це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, а також з смартфону.
У «Електронному кабінеті» роботодавець має можливість переглянути актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості, стан укомплектування заявлених вакансій, кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу, договори на організацію
громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме. В електронному кабінеті роботодавця передбачена можливість подання звітів за формою № З-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії). Крім того передбачена можливість переглядати всі звіти, які подавались до служби
зайнятості.
В «Електронному кабінеті» зареєстрований безробітний має можливість створити власне резюме, здійснити підбір роботи, ознайомитись з інформацією про тимчасову зайнятість, дізнатися про можливість професійного навчання. Крім зазначених послуг, власник кабінету може переглядати дані про заплановані та фактичні відвідування центру зайнятості, дізнатися про заходи, які заплановані у центрах зайнятості, та
записатися на ті з них, що зацікавили, отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)